20120805- När man inspireras.

Jag är så full av inspiration att hjärnan går på högvarv.
Ni vet, sådär så att man knappt kan somna på kvällarna för att man har så mycket att tänka på, fantisera om och planera inne i sin skalle.
 
"Hur ska jag göra för att få till det där precis så som jag vill?
Hmmmm!"
 
Inte för att jag kommer ihåg lösningen när jag vaknar ändå.
Även om jag är sjukt nöjd över mina resultat under nätterna.
 
Men inspirerad är jag.
Till tusen.
Fullproppad med idéer så att jag nästan spricker.
 
Men så är de det där med orken...
För den har lixom försvunnit ur min kropp.
 
Jag tror att det är mina barn som har stulit den någon gång när jag vilat för länge på soffan.
Skitungar!
 
 
Tänk om man kunde jobba med det man älskar!
Inte så många som kan leva på sin konst va!?
 
Surt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0